האני מאמין המקצועי של דוקטור עמית רגב

לתת לכל מטופל את הטיפול הטוב ביותר שהוא זקוק לו באופן מקצועי וביחס אישי ולבבי.

— ד``ר עמית רגב

יצירת קשר עם דוקטור עמית רגב, אורטופד בהרצליה

דוקטור עמית רגב מתארח בתוכנית של פרופ' קרסו ומסביר על כל התהליך להחלפת מפרק ברך

דוקטור עמית רגב מסביר על 10 הטיפולים לטיפול בשחיקת סחוס בברך

מנתח מומחה להחלפת מפרק ברך או ירך

ד"ר רגב סיים את לימודיו בפקולטה לרפואה, באוניברסיטת תל-אביב בשנת 1991,
    התמחה בבית החולים מאיר בכפר סבא ועובד במרכז הרפואי משנת 1993.
    מ-2202 הוא משמש כמומחה בכירורגיה אורתופדית, ביחידה להחלפת מפרקים שבבית החולים מאיר.
    בשנים 2006-2007 עבר התמחות על בהחלפת מפרקים בטורונטו קנדה  ב-Sunnybrook Holland Ortopedic and Arthritic Center
    ובמקביל לעבודתו עבר השתלמויות רבות בתחום ההחלפות החוזרות של מפרק הברך, בגרמניה ובאוסטריה.
    חבר באיגוד האורתופדי הישראלי ובאיגוד הישראלי להחלפות מפרקים.

ד"ר עמית רגב מקבל מטופלים במרפאה בהרצליה (במדיקל סנטר)

ד"ר עמית רגב נשוי לאראלה ואב לשלושה בנים.
    ד"ר עמית רגב בלינקדאין

ניתוחים עיקריים

ניתוח החלפת מפרק ירך – ניתוח שמיועד לאנשים הסובלים מכאבים בירך וממגבלות בטווח תנועת המפרק, כתוצאה משחיקת סחוס ופגיעה בעצם, כשהסיבה העיקרית היא דלקת מפרקים ניוונית.
    בניתוח זה בניתוח מסירים את קצות העצם ואת הסחוס הפגוע ומרכיבים מפרק תותב המשחזר את מבנהו ותפקודו של המפרק התקין.

ניתוח החלפת מפרק ברך – ניתוח החלפת ברך הוא ניתוח המתבצע כשמדורי הברך פגומים כתוצאה משחיקת סחוס, הגורמת לחיכוך בין העצמות. בניתוח זה מסירים את קצות העצם ואת הסחוס ומחליפים אותם בשתל המזכיר את תפקודו של המפרק התקין.

טיפולים עיקריים

הזרקת חומצה היאלורוניתהחומצה ההיאלורונית מצויה ברקמות המפרק. היא מתפרקת ונוצרת מחדש ללא הרף ומשמשת כגורם משמן ומונע זעזורים. במקרים של דלקת מפרקים ניוונית, קצב פירוק החומצה גבוה מקצב היווצרותה מחדש, ולכן הזרקת חומצה היאלורונית משלימה את החסר ומשמנת את המפרק.

זריקות אורטוקיןזריקות אורטוקין הן זריקות ביולוגיות המיועדות להקלה על תסמיני דלקת מפרקים ניווננית, פריצת דיסק, בלט דיסק ופציעות ספורט אחרות.הזריקות מכילות סרום אותו מייצרים מדמו של המטופל, ולאחר מכן מזריקים אותו למפרק הפגוע או לעצב המודלק.

מטרת הזריקות לסייע לגוף להתמודד עם התהליך הדלקתי, להגן על הסחוס מפני שחיקה נוספת, להפחית את הכאב ולהגדיל את טווח התנועה.
    מכיוון שהטיפול מבוסס על מרכיבים טבעיים המצויים בגוף המטופל, הוא אינו גורר אחריו תופעות לוואי והוא מתאים לכל גיל.

זריקות PRPטיפול זה מבוסס על הזרקת פלזמה עשירה בטסיות (Platelet-rich plasma therapy) הנלקחת מדמו של החולה העובר דרך צטנריפוגה, ליצירת הפלזמה.  הפלזמה מכילה מרכיבי גדילה, שמסייעים לטיפולים אורתופדיים, לטיפולים מתחום רפואת הפה והלסת ואפילו לטיפולים קוסמטיים.

זריקות רג'נוג'לטיפול ביולוגי חדש המיועד לסייע לסובלים מדלקת מפרקים ניוונית, שחיקת סחוס או כאבי מפרקים. הרג'נוג'ל הוא שילוב של חומצה היאלורונית ופיברינוגן – חלבון הקרישה בדם, שבזמן הזרקתו הופך לפיברין ומסייע לריפוי ולשיקום.
    התרופה מיועדת לטיפול במפרקים פגועים ולמניעת שחיקה נוספת של הסחוס.

מטופלים ממליצים