• רח' החושלים 8,קומה 2 הרצליה פיתוח 4672408
  • 09-959-2555

Latest News

• סובלים מכאבי מפרקים? אל תדחו את הטיפול

בסקר רחב היקף שנערך בבריטניה בשנים 2014-2016  וכלל 2000 משתתפים, נמצא שאנשים סובלים מכאבי מפרקים לאורך שנים, לפני שהם מחפשים טיפול שיקל עליהם. ממצאי הסקר הם: 16% מהמשתתפים, המתינו שנה לפני שחיפשו טיפול שיקל על כאבי מפרקים. 28% חיכו למעלה משנתיים לפני שהחלו לחפש מזור לכאבים. 52% דחו את הפנייה לטיפול, כי לא חשבו שמדובר

5 דרכים טבעיות להקל על כאבי ברכיים

כאבי ברכיים נגרמים מסיבות שונות, ביניהן רצועות קרועות, דלקת מפרקים ניוונית ודלקת הכסת (בורסיטיס). הטיפול בכאב מבוסס בדרך כלל על משככי כאבים ללא מרשם בשילוב תרופות אנטי דלקתיות. כשהכאב חמור וקיימת מגבלה בתנועה ניתן לקבל טיפול בזריקות ובמקרים של שחיקה משמעותית של הסחוס  נשקלת התערבות ניתוחית – החלפת מפרק חלקית או מלאה. ניתן לסייע לטיפול

יוגה בישיבה וכאבי מפרקים

אנשים הסובלים מדלקת מפרקים ניוונית או מבעיות מפרקים אחרות, נמצאים לפעמים בקונפליקט באשר לשילוב הפעילות הגופנית בחייהם. מצד אחד ידוע שפעילות גופנית, ובעיקר פעילות אירובית, מסייעות לטיפול בדלקות מפרקים בהקלה על הכאב. כמו כן מועילה הפעילות להרחבת טווח התנועה – על ידי חיזוק השרירים שסביב המפרק הפגוע. אך מטופלים רבים נמנעים מפעילות גופנית בדיוק מסיבות

מחקרים מוכיחים: ירידה במשקל מעכבת את ניוון סחוס הברך

ידוע לכולנו שלעודף משקל יש השפעה מזיקה על מערכות שונות בגוף. השמנה מכבידה על פעילות מערכות הגוף כמו הלב, הריאות והכליות והיא נחשבת לגורם סיכון למחלות רבות כמו סוכרת, עלייה במדדי השומנים בדם, מחלות לב ושבץ מוחי. עודף משקל משפיע גם על המפרקים בגוף, ובמיוחד על המפרקים הגדולים הנאלצים לשאת בכל משקל הגוף, ידוע כי

איך מרגישים כשיש ארטריטיס?

איך מרגישים כשסובלים ממחלות מפרקים? מהם תסמיני ארטריטיס? לשאלה זו אין תשובה חד משמעית. ארטריטיס הוא שם כולל למגוון רחב של בעיות מפרקים, כך שהתסמינים משתנים מאדם לאדם ותלויים גם בסוג המחלה הספציפי וגם במידת החומרה של המחלה. ישנם אנשים שמחלת המפרקים שלהם מערבת מספר מפרקים קטן וההשפעה על אורח החיים שלהם כמעט בלתי מורגשת.

טיפול בארטריטיס

ארטריטיס על סוגיו הרבים מתאפיין בכאב, נוקשות המפרק והגבלת התנועה. קיימות אפשרויות טיפול רבות העוזרות להפחית כאבים, להקל על הנוקשות ולאפשר למטופל להתנהל בעצמאות יחסית בחיי היומיום. סביר להניח שתוכנית הטיפול בארטריטיס תתבסס על יותר מאפשרות טיפולית אחת. בנוסף קיימות אפשרויות שיסייעו למטופל לטפל בעצמו, לנהל את הכאב ולנוע ביתר קלות. לעתים, מציאת תוכנית הטיפול

מי אחראי לטיפול בארטריטיס?

ארטריטיס היא מחלה מורכבת הדורשת אבחון מעמיק של הגורמים לה, טיפול רחב טווח בתסמינים הישירים והמשניים ועבודה מתמדת לשיפור טווח התנועה ואיכות החיים; זוהי הסיבה שהרופאים המטפלים בה מגיעים מתחומים שונים ונלווים אליהם מטפלים פרא-רפואיים. מפאת הגורמים המגוונים למחלות הפרקים, ייתכן שרופא מומחה יפנה אתכם למומחה מתחום אחר וייתכן שאתם תבחרו לגשת לכמה מומחים כדי

סוגי ארטריטיס

מה זה ארטריטיס? ארטריטיס או דלקת מפרקים הינו מונח שמשתמשים בו כדי לתאר קבוצה של מעל ל-100 מחלות, המאופיינות במפרקים מודלקים. המונח מפרקים מתאר נקודות מפגש של עצמות, כמו למשל הברך – המחברת בין השוק לירך. קצות העצמות מכוסות סחוס, שנועד לבלום זעזועים ולמנוע חיכוך בין העצמות. המפרק נמצא בקופסית המפרק המייצרת נוזל סיכה בשם

טיפול בקרע במניסקוס – פיזיותרפיה או ניתוח?

אם אתם סובלים מכאבי ברכיים מתמשכים ואובחן אצלכם קרע במניסקוס, אתם וודאי תוהים מהו הטיפול הטוב ביותר, שיפתור את הבעיה ויפסיק את הכאב. מסתבר שהתשובה לשאלה זו אינה מובנת מאליה. מתוך סקירה של מחקרים בנושא עולה כי במקרים רבים ניתוח ארתרוסקופיה – טיפול נפוץ בבעיה, אינו יעיל למטופלים הסובלים מקרע במניסקוס, אך גם מסקנה זו

רגישות לחלקי מתכת של מפרק ברך חלופי

ניתוח להחלפת מפרק הברך, נחשב למוצלח מאוד. רוב האנשים שעברו הליך זה, בעיקר בשל דלקת מפרקים חמורה, שבעי רצון. עם זאת, לא כולם מרגישים בנוח עם מפרק ברך חלופי. למעשה, 10% עד 15% מהמנותחים לא מאושרים מתוצאות הניתוח. בירור הסיבה לכאבי מפרקים לאחר ניתוח מהווה אתגר לרופאים ולמטופלים. לפעמים הבעיה ברורה, כמו למשל במקרים של

שינוי גודל גופנים